fredag 20 februari 2015

Lund


Idag har jag haft en dag för mig själv på stan i Lund, jag kände att jag behövde vara själv utan måsten, utan jobb , bara vara inte tänka.
Och gud va skönt det var, jag behövde det mer än jag trodde så ja det var precis rätt.
Jag shoppade en del, mest sådant jag behövde, typ kläder, hittade skitsnygga kläder!
Ett nattlinne med en Mops på, alltså jag har inte ens letat efter nattlinne men jag använder mina vanliga tröjor när jag ska sova och det sliter som fan på kläderna.
Köpte en burk med Chai te Roobios , köpte även en tillagad, gratis som man får när man laddar ner Espressohouse app.
Köpte Orange is the new black, fick den för 50 kr för att jag blev medlem.. fan va nice:D
Ja också massa hudprodukter till mitt ansikte, alltså min hud är snustorr och ändå lyckas näsan kännas som en flottig stek, men jag tror jag fått pli på det nu.

Nu är vi hemma, F hämtade mig i Lund efter att han hade slutat jobb, vi handlade mat och körde hem, han sover och jag kollar på Greys anatomys nyaste avsnitt!
Skön fredag, i morgon blir de Helsingborg, är glad att min förkylning gav med sig tillslut, varit kass hela veckan!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar