söndag 1 februari 2015

Septum

Första Februari redan, i morgon är det en månad sedan jag fyllde 23 år, hallå? Känns som det var för en vecka sedan, men samtidigt känns de som ett halvår sedan!
I Fredags gick jag på Center syd med Carro och Emma, så härligt, vi köpte subway med oss hem till dom och satt där och åt och pratade massor, Emma är drygt tio månader och har utvecklats så mycket och fort, hon går och pratar, är super social!

Igår ( lördag) åkte jag och Elinor till Väla, jag köpte bara Henna, kopparröd denna gången, det blev faktiskt bättre men får nog färga en gång till innan jag nått mitt mål:)
Vi gick i flera timmar och snackade, kollade på saker och fikade, sen gick vi till Piercing butiken India, jag Piercade Septum!! ÄNTLIGEN!
Men jag måste erkänna, trots att India har jätte bra rykte och är säkert dom bästa, så killen som piercade mig var INTE duktig, han hittade inte ut med nålen direkt utan fick leta i flera sekunder, så jag hann bli ordentligt illamående och svimfärdig av smärtan, fick lägga mig ner när han väl var klar, fattade inte vad som hände, allt bara välde över mig, men jag är ändå jätte nöjd, glad att jag äntligen har gjort de:)


Den är dock sne, om det är för att han gjorde fel eller om det är för att den är svullen lär väl visa sig, jag kommer i alla fall inte ta ut den och göra om det, det var lätt den mest smärtsamma piercingen jag gjort, den är ändå min 5:te och då räknar jag inte med öronen för de känns knappt:p


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar