tisdag 27 januari 2015

27:th January

 Jag har inte mått så jätte bra den senaste tiden och jag har varit allt annat än social, but now I'm back!
Okej, så idag bestämde jag mig för att färga mitt hår, eller egentligen hade jag bestämt mig för de för länge sedan men ja idag fick jag min efterlängtade lön så jag passade på.
Eftersom jag har färgat mitt hår så otroligt mycket de senaste 1,5 åren så har jag slitit jätte mycket på de, så jag bestämde mig för att bleka håret med huskur och det funkade faktiskt!
Allt man använder är:
3 msk Balsam
1 mask honung
och två krossade C-vitamin brustabletter.
Sen blandar man det och har det i håret ca en timme:)

Sen för första gången köpte jag Henna hårfärg, tjejen som jobbar inne på Life sa att Rödbrun var bäst för de resultatet som jag vill ha.. men nej, nu är det inte alls så rött som jag vill ha det, borde kört på Kopparrött!
Men men man måste testa för att lära sig!

Jag längtar jätte mycket till helgen, berättar sen varför, men det får gärna bli Lördag typ nu!


Jag hittade lite roligt snacks på Maxi idag, ja ni ser själva vad det är, sjukt gott!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar