onsdag 24 december 2014

GOD JUL elle något..

Så igår åkte vi ut och handlade julklappa/ar, jag kombinerade F's julklapp och födelsedagspresent eftersom han ( precis som jag ) fyller år så nära jul.
Sen åkte vi hem och slappade ett tag, F åkte på kvällen till sin familj och firade jul, jag stannade hemma och kopplad av lite, av någon anledning är jag mer depp denna julen än vad jag brukar vara vid jul... vet inte om jag känner att det är så uppenbart hur otroligt fel julen är för mig..

Jag spenderade kvällen framför Vänner mest, läste två tidningar, åt, duschade och bara slappade, idag ska jag ju jobba hela kvällen så jag ville bara vara ifred och ta det lugnt igår.
Jag öppnade idag julklapparna från Pappa och F, allt är jätte fint.. får visa det i nästa inlägg typ i morgon för i kväll kommer jag nog bara dunsa ner i sängen när jag kommit hem!

Jag ska alldeles strax göra mig i ordning för jobb, men här är en bild på sakerna jag shoppade igår förutom julklapparna:)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar