torsdag 1 januari 2015

1/1-15

Så nu är det första januari 2015 (höll på att skriva 2014), 2014 har gått fort fast det under årets gång absolut inte känts så, det har hänt så mycket så jag har nog glömt bort tiden lite.
Jag hoppas 2015 blir ett gladare och roligare år med mer lycka, inom allt!
I morgon ska jag upp tidigt och jobba, men inte "bara" det, jag fyller år också.. känns konstigt att jag redan fyller 23 år, var ju nyss 18??!
Men i morgon ska vi faktiskt fira, det brukar jag inte göra så ordentligt, men det ska bli himla roligt att göra något ut över det vardagliga och att bara koppla bort allt annat.. Ja i morgon ska jag inte bry mig om något annat än att det är min dag! *egoism*

Jag ska sova om en stund, har varit otroligt trött idag, men det är skönt att ha en sådan dag då man bara slappar, eftersom det blir upp tidigt och i säng sent i morgon så behöver jag mycket vila.
Jag funderar på om jag är utmattad, inte utbränd direkt.. men ni fattar, jag har varit så himla trött den senaste tiden, jag orkar knappt göra mer än att jobba, energin finns liksom inte där och jag har varit väldigt ledsen.. ledsen och orkeslös.


Men men... allt blir säkert bra igen:)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar