måndag 19 januari 2015

"I'm chaos, I've always been chaos, my point on earth is chaos."

Idag är jag bara så sjukt trött på allt.. ja allt ( nästan allt)..
Det är en sådan dag då jag bara vill stänga in mig i ett rum och glömma bort tid och rum framför massa meningslösa lättsamma romantiska blaskor, bara slippa vara en stund.
Jag vill inte vara social, jag vill bara vara i fred - Är det summan av all stress och alla sömnlösa nätter?
Jag vill bara gråta men kan inte, jag saknar Helsingborg, eller rättaresagt min lägenhet idag, jag saknar den så otroligt mycket.. men en sak jag undrar..
Om bara två veckor är det ett år sedan F dumpade mig, vi blev ju tillsammans igen efter tre veckor, MEN, det satte verkligen sina spår.. jag funderar på om jag kanske reagerar på det nu, för jag drömde i natt att han gjorde slut, jag kände all smärta och stress, han var i drömmen sjukt taskig och otrevlig, började ragga på andra direkt och var sinnesjukt hemsk.. Han är ju inte sådan egentligen och jag blev så vidrigt sårad i drömmen.

Jag påverkas mycket av tiden när saker händer, blir deprimerad kring tidpunkten när saker som påverkat mig hänt.

Aja skitsamma..
men jag känner mig inte alls på humör idag.. jag hade velat ha min lägenhet att stänga in mig i, MIN soffa att krypa upp i.
Kan inte förklara.. känner bara så mycket just nu..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar