söndag 11 januari 2015

Sunday

Jag har försökt skriva här några gånger men orden vill liksom inte som jag, försöker igen och hoppas det går att förstå det jag skriver utifrån hur jag tänker?!
Jag har inte jobbat så mycket den gångna veckan, skulle ha suttit vak i torsdags natt men en kvart innan jag skulle åka så hörde dom av sig och sa att jag inte behövde komma dit, så nu väntar jag ivrigt på fler tidigt så jag får jobba lite, men eftersom min mobil gått i kras så får man inte tag på mig just nu via den så jag sitter på vakt vid Telme ofta så att jag inte missar något!

I helgen har vi mest suttit hemma och kollat på SOA, alltså jag avgudar den serien nu, helt awesome är den, hade aldrig sett den innan ( dock vetat om den) men så har F "tjatat" om att han velat se den ett tag.
Har varit en väldigt mysig helg, otroligt stormigt ute när Egon drog förbi, så perfekt att sitta inne och bara slappa:)


Jag tänkte alldeles strax se en film som jag har hört att den ska vara väldigt rolig, så jag får hoppas att det stämmer, det är i alla fall Walk of shame!
Älskar lättsamma roliga filmer när man inte orkar lägga energi på att analysera hela tiden, återkommer med vad jag tyckte!

Åh ja förresten!

Jag beställde troligen årets vettigaste sak precis, en Fjällräven Kånken, en röd!
Jag hade en för några år sedan i blå färg, men den gav jag bort (??????!!!!?) Men jag är i behov av en bra väska som håller som inte är gjord i läder, och som rymmer min kamera, och då passar väl ingen annan väska bättre än kånken? Dyrt men väl investerade pengar, jag brukar alltid göra som så att köper jag en ny väska, då säljer jag en gammal!
När jag var yngre så samlade jag på mig massvis med väskor och det vill jag inte göra igen!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar