lördag 3 januari 2015

Bästa födelsedagen!

Igår hade jag den bästa födelsedagen på länge, den passade mig som handen i handsken!
Först jobbade jag från 7-12, en grymt segt pass men sen blev jag hämtad av F, vi körde och lämnade Iris hos hans föräldrar eftersom vi skulle till Helsingborg senare!
Jag fick oväntat ett presentkort på H&M av hans Mamma, super gulligt det gjorde mig väldigt glad:)

Hem for vi i alla fall, åt lite gott och duschade, gjorde vid oss, sen tog vi tåget till Helsingborg.
Pappa och Eva mötte oss med bil på knutpunkten sen körde vi till Olympia och mötte Jessika och Helena.
En timmes bowling blev det, såååååå sjukt galet roligt, det var längesedan jag bara njöt sådär och skrattade och hade så kul!
I alla fall, trötta men glada åkte vi ner till  Thai restaurangen Big Buddha och åt himmelskt god mat, jag älskar verkligen de stället!
Vi pratade i några timmar innan det blev dags att åka åt olika håll.
Jag älskar verkligen gårdagen, så otroligt roligt vi hade och jag är så tacksam för alla som gjorde min 23-årsdag så galet bra!

Men jag måste berätta, den största överraskningen på länge, som fick mig helt tårögd är att jag fick en helt ny systemkamera av Pappa och Eva!!!!!!!!!
Alltså den glädjen går inte att beskriva, jag sålde ju min i våras, i behov av pengar och brist på fotoengagemang , men gud som jag har ångrat detta , och det enda jag faktiskt önskade mig i födelsedagspresent var just en kamera, men aldrig förväntade jag mig en systemkamera med 24,2 MP!!!!
Alltså jag är så kär i denna kamera, jag är så glad att jag äntligen kan fotografera igen!!

Här är det lilla undret <3

Jag har haft Nikon innan men det var ändå ganska längesedan, förra kameran jag hade var en Canon, men jag älskar verkligen Nikon, denna har ett smidigt grepp och kamerahus, inte lika stor och klumpig som många systemkameror kan vara, den filmar även i HD med 24,2 MP!!

Jag har fullt upp med att lära mig dens inställningar men här en bild som jag är helt okej nöjd me=)


Yay, kommer ha fullt upp med att ta massa bilder nu när jag har några dagars ledighet!:D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar