fredag 16 januari 2015

Froosh

Jag har lovat mig själv en sak och det är att göra det som känns bäst för mig och också vara mer hälsosam, så nu har jag ändrat min kost ganska ordentligt, jag var vegetarian i 2,5 år men sen började jag må dåligt och ta dåliga beslut, summan av det hela är att jag trivs bäst och mår bäst av att äta vegetariskt så nu har jag gått över till 100% vegetariskt igen och mår mycket bättre, dessutom är det 100 gånger roligare att laga mat, fräschare på så många sätt!
Så nu har jag fyllt frysen med vegetariskt.

Vi har påtal om det precis varit och handlat, jag köpte nya dojor, var i stort behov av gympaskor när jag är på jobbet eller är ute och går med Iris, super nöjd eftersom dom enast kostade 199 kr.. hoppas dock att dom håller ett tag:)
Köpte även tre filmer, dom säljer ut massor för bara 20 kr st, jag köpte Ghost i början av veckan, nu köpte jag dessa tre:

Kopps har jag letat efter länge, den har inte varit så lätt att få tag på, Jalla Jalla är ju bara så självklar, Love and other drugs är mest mysig!

Jag har precis ätit frukost, älskar Froosh , dyr men så god!
Ska strax ta en dusch, skriver nog mer lite senare!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar